Ο όρος e-mail marketing περιλαμβάνει τις ενέργειες που λαμβάνουν χώρα κατά την αποστολή αλληλογραφίας μέσω email (συνήθως εμπορικής) σε ομάδες αποδεκτών. Είναι ένας δυναμικός τρόπος προώθησης που, με ορθή χρήση, μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα.
Το e-mail marketing χρησιμοποιείται σε όλους τους τομείς δραστηριότητας. Τι αλλάζει ανά τομέα; Το ύφος και η συχνότητα προσέγγισης της λίστας αποδεκτών. Και είναι απόλυτα λογικό. Θα ήταν οξύμωρο να έχουν την ίδια συχνότητα αποστολής (π.χ. ανά 10 ημέρες) ένα εμπορικό κατάστημα ρούχων με μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων!
Πλεονεκτήματα του e-mail marketing
Προσέγγιση μεγάλου πλήθους αποδεκτών
Το e-mail marketing ενημερώνει μαζικά πλήθος αποδεκτών. Έχει όμως συντριπτικά μικρότερο κόστος από αυτό των εκτυπώσεων φυλλαδίων ή τα έξοδα προβολών σε μέσα όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Χρησιμοποιήστε σωστά την λίστα πελατών σας και θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας με ελάχιστο κόστος.
Πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας
Μια μαζική αποστολή μηνύματος σε μία λίστα με αποδέκτες μπορεί να έχει ποικιλία μορφών. Παραδείγματα:
- Μία ευχαριστήρια επιστολή στους επισκέπτες του περιπτέρου σας μετά από μία έκθεση.
- Ένα ενημερωτικό μήνυμα για το εορταστικό ωράριο λειτουργίας της εταιρείας σας.
- Ευχετήρια μηνύματα (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαιρινές διακοπές).
- Μηνύματα προωθητικών ενεργειών.
Εφαρμογές διαχείρισης λιστών με ελάχιστο κόστος
Το e-mail marketing έχει πέρασε σε άλλο επίπεδο μέσω ειδικών εφαρμογών διαχείρισης (π.χ. MailChimp, Moosend κλπ). Όλα προσφέρονται δωρεάν ή με κάποιο χαμηλό αντίτιμο (όταν οι λίστες σας ξεπεράσουν κάποιο όριο) και βοηθούν να δημιουργείτε όμορφες καμπάνιες. Μπορείτε να διατηρείτε λίστες με ομάδες αποδεκτών και να λαμβάνετε αναφορές της ανταπόκρισης τους στις καμπάνιες σας. Γενικότερα πρόκειται για εργαλεία που θα βοηθήσουν την εξατομίκευση της επικοινωνίας σας.
Επιπλέον οφέλη
Εκτός των όσων ήδη αναφέραμε παραπάνω, τo e-mail marketing έχει επιπλέον οφέλη τα οποία και αναφέρουμε συνοπτικά:
- Δυνατότητα δοκιμών και αλλαγών στην ίδια λίστα αποδεκτών.
- Πραγματική παρακολούθηση της απόδοσης κάθε καμπάνιας χωριστά και εξαγωγή ξεκάθαρων συμπερασμάτων.
- Εξοικονόμηση χρόνου επικοινωνίας.
- Έως και μηδενισμός κόστους αποστολών όπως αυτά που έχετε για ευχετήριες κάρτες, ενημερωτικές επιστολές για νέα προϊόντα κλπ.
- Άμεση μετάδοση της πληροφορίας την στιγμή που θέλετε εσείς.
- Δυνατότητα συχνότερης επικοινωνίας ειδικά για εμπορικούς σκοπούς.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε την δική σας καμπάνια. Ανακαλύψτε και εσείς την αποτελεσματικότητα του e-mail marketing.