Διαχείριση ραντεβού

Η cloud εφαρμογή Διαχείριση Ραντεβού είναι ιδανική για χώρους χώρους που προσφέρουν υπηρεσίες συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας. Τέτοιοι χώροι είναι τα ιατρεία, τα κομμωτήρια κλπ.

Που απευθύνεται η Διαχείριση Ραντεβού

Απευθύνεται σε επαγγελματίες που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους πρόσβαση στο πρόγραμμά τους μέσω της ιστοσελίδας τους. Ο πελάτης αποκτά μέσω της ιστοσελίδας την δυνατότητα:

  • Να δει τις ελεύθερες μέρες και ώρες (ημερήσια, εβδομαδιαία, μηναία).
  • Να δει το διαθέσιμο προσωπικό όταν η υπηρεσία προσφέρεται από 2 η περισσότερα άτομα.
  • Να κλείνει το ραντεβού στην διαθέσιμη ώρα της επιλογής του.

Για όλους τους τύπους ιστοσελίδας: Η εφαρμογή συνεργάζεται με όλους τους τύπους ιστοσελίδων (WordPress, Joomla, κλπ.). Mπορεί να σταθεί και αυτόνομα αν δεν έχετε ήδη ιστοσελίδα.

Αλλαγή εμφάνισης: Ο διαχειριστής έχει την δυνατότητα να επιλέξει με πολύ απλό τρόπο ανάμεσα σε δύο τρόπους εμφάνισης που θα βλέπει ο χρήστης.

Διαχείριση προγράμματος εργασιών: Διαχείριση με ατομικά ημερολόγια των υπαλλήλων όπου μπορείτε να προσθέσετε ή να αλλάξετε ραντεβού. Μπορείτε επίσης να ορίσετε τις ώρες λειτουργίας, τα προφίλ των υπαλλήλων και τα ατομικά τους προγράμματα.

Για κάθε τύπο συσκευής: Responsive σχεδιασμός που προσαρμόζεται αυτόματα σε οποιαδήποτε ανάλυση οθόνης. Παρέχει την βέλτιστη εμπειρία στους πελάτες σας ανεξάρτητα από το αν συνδέονται από PC, Mac, tablet ή κινητό.

Ενημέρωση ενδιαφέροντος κράτησης: Οι διαχειριστές και το προσωπικό λαμβάνουν email κάθε φορά που ολοκληρώθηκε και επιβεβαιώθηκε μία κράτηση. Το περιεχόμενο των μηνυμάτων αυτών μπορεί να τροποποιηθεί από τον διαχειριστή ανά πάσα στιγμή με εύκολο τρόπο.

Επιβεβαίωση κράτησης και υπενθύμιση: Μπορείτε να ορίσετε προσαρμοσμένα μηνύματα κρατήσεων και πληρωμών με αποδέκτες τους πελάτες και τους διαχειριστές. Δυνατότητα αυτόματων αποστολών μηνυμάτων υπενθύμισης (email ή SMS).

Λεπτομερείς αναφορές: Πολύχρωμα γραφήματα σας βοηθούν να παρακολουθείτε και να κατανοείτε τις αποθηκευμένες πληροφορίες με μία μόνο ματιά

Αυτόματη ενημέρωση: Το χρονοδιάγραμμα εργασιών και η διαθεσιμότητα του προσωπικού σας ενημερώνονται αυτόματα.

Αυτόματα παραστατικά: Δυνατότητα δημιουργίας αυτόματων τιμολογίων για κάθε κράτηση. Ο διαχειριστής ορίζει την εμφάνιση του παραστατικού με το λογότυπο της επιχείρησής σας και τα πεδία επιλογής του.

Back up βάσης δεδομένων: Αποφύγετε πιθανή απώλεια δεδομένων μέσω της δυνατότητας τακτικών back up. Αποθηκεύστε την βάση δεδομένων σας με ένα πάτημα από το περιβάλλον του διαχειριστή.

Ασφαλής διαδικασία διαχείρισης

Η διαδικασία ολοκληρώνεται μόνο με επιβεβαίωση του διαχειριστή. Ο πελάτης λαμβάνει αυτόματα μηνύματα επιβεβαίωσης και υπενθύμισης. Το διάστημα και την συχνότητα υπενθυμίσεων το ρυθμίζετε μόνοι σας.

Η εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού είναι συμβατή με όλες τις ιστοσελίδες και με όλες τις συσκευές. Όπως όλες οι cloud εφαρμογές μας, εκσυγχρονίζει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες σας. Δώστε στους πελάτες σας την δυνατότητα να κλείσουν και να επιβεβαιώσουν το ραντεβού τους online. Εξοικονομήστε χρόνο μειώνοντας τις εισερχόμενες κλήσεις για ραντεβού.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κλείστε ραντεβού

Ενσωματώστε στην επαγγελματική σας ιστοσελίδα ένα αυτόματο εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης των πελατών σας. Αφήστε τους να δουν το πρόγραμμά σας, να κλείσουν το ραντεβού και να πληρώσουν για αυτό άμεσα.

Κράτηση από οποιαδήποτε συσκευή

Το πρόγραμμα διαθέτει responsive σχεδιασμό. Το περιβάλλον χρήστη (και διαχειριστή) προσαρμόζεται αυτόματα σε όλες τις αναλύσεις οθόνης. Αποτέλεσμα η άψογη εμπειρία χρήσης από όλες τις συσκευές.

10 χρωματικά θέματα

Η εφαρμογή διαθέτει δέκα διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Επιλέξτε αυτόν που ταιριάζει στην δική σας ιστοσελίδα και ενσωματώστε τον μηχανισμό χωρίς να επηρεάσετε το design.

Αυτόματη ενημέρωση διαθεσιμότητας

Το πρόγραμμα ενημερώνεται αυτόματα και συνεχώς. Έτσι το χρονοδιάγραμμα όλων των εμπλεκόμενων υπαλλήλων είναι συνεχώς ακριβές και αποκλείει την πιθανότητα σφαλμάτων.

Λεπτομερείς αναφορές

Το πρόγραμμα σας προσφέρει την δυνατότητα αναφορών με την βοήθεια πολύχρωμων γραφημάτων. Δείτε όλες τις σημαντικές πληροφορίες που σας αφορούν με απλό, κατανοητό τρόπο.

Πρόσθετο τιμολόγησης

Η εφαρμογή δημιουργεί αυτόματα τα τιμολόγια για την χρέωση του κάθε ραντεβού. Από το περιβάλλον διαχείρισης μπορείτε να ρυθμίσετε όλα τα σχετικά πεδία που θα περιέχονται σε αυτά.

Επιβεβαιώσεις και υπενθυμίσεις

Από το περιβάλλον διαχείρισης μπορείτε να ορίσετε αυτόματα μηνύματα που θα λαμβάνουν πελάτες ή/και διαχειριστές. Τα μηνύματα αυτά μπορούν να σταλούν με email ή SMS.

Επιβεβαιώσεις και υπενθυμίσεις

Αν ακόμα και μετά την επίδειξη πιστεύετε ότι η εφαρμογή δεν σας καλύπτει 100%, μπορούμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο custom ανάπτυξης. Τυχόν επιπλέον χρεώσεις ορίζονται πριν την ανάθεση.

Δείτε πριν αγοράσετε!

Δυνατότητα επίδειξης

Επικοινωνήστε μαζί μας για δείτε από κοντά ή απομακρυσμένα όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής.

Διάρκεια συνδρομής

Οι εφαρμογές RM Cloud προσφέρονται με το μοντέλο Λογισμικού ως Υπηρεσία (Software as a Service / SaaS) με ελάχιστη διάρκεια τους 12 μήνες.

Επικοινωνήστε τώρα και επωφεληθείτε από τις ελκυστικές τιμές των εφαρμογών μας!

Εφαρμογές cloud από την RM Group