Διαχείριση παραγγελιών διανομών

Η cloud εφαρμογή Διαχείρισης Παραγγελιών Διανομών είναι το ιδανικό εργαλείο για εστιατόρια, πιτσαρίες, καφετέριες, mini markets, περίπτερα κλπ. που προσφέρουν την δυνατότητα διανομών. Επιτρέπει στους πελάτες σας να δουν στην ιστοσελίδα σας τιμοκατάλογο/μενού με φωτογραφίες και τιμές και τους δίνει την δυνατότητα να παραγγείλουν και να πληρώσουν άμεσα.

Τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής Διαχείριση Παραγγελιών Διανομών

Εργαλείο δημιουργίας μενού: Δημιουργήστε το δικό σας ελκυστικό μενού, οργανωμένο σε κατηγορίες. Μπορείτε να προσθέσετε απεριόριστα εγγραφές με περιγραφή, extra συστατικά, μέγεθος μερίδας και άλλα.

Παραλαβές και παραδόσεις: Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και από επιχειρήσεις με πολλαπλά σημεία παραλαβής. Ορίστε τα υποκαταστήματα, το ωράριο παραδόσεων, τυχόν επιβαρύνσεις μεταφοράς κλπ.

Ενσωμάτωση πληρωμών: Μπορείτε να λάβετε προκαταβολές και εξοφλήσεις με πλήθος τρόπων πληρωμής (PayPal, Authorize.NET, εμβάσματα, πιστωτικές, πληρωμή με την παράδοση). Λάβετε υπόψη ότι ήδη χρησιμοποιούνται 44 διαφορετικοί τρόποι πληρωμής από πελάτες της εφαρμογής!

Ενσωμάτωση χαρτών Google: Δυνατότητα χρήσης του Google Maps API Key ώστε οι πελάτες σας να βλέπουν τα πλησιέστερα σημεία παραλαβής.

Κουπόνια και κωδικοί έκπτωσης: Μπορείτε να ορίσετε κωδικούς που ενεργοποιούν εκπτώσεις για τους πελάτες σας σε ποσοστό (%) ή ακέραιο ποσό. Οι ενέργειες αυτές μπορούν να είναι περιορισμένης διάρκειας ή επαναλαμβανόμενες.

Αυτόματα μηνύματα: Μπορείτε να ρυθμίσετε αυτόματα μηνύματα που θα λαμβάνουν πελάτες και διαχειριστές κατά την ολοκλήρωση βημάτων (π.χ. εγγραφή) ή ενεργειών (παραγγελία, πληρωμή).

Αυτόματες αναφορές: Οι χρήστες μπορούν ανά πάσα στιγμή να λαμβάνουν συγκεντρωτικές αναφορές για διαστήματα, να ελέγξουν για νέους ή επαναλαμβανόμενους πελάτες κ.ο.κ.

Διαχείριση 2 επιπέδων: Η πρόσβαση στο περιβάλλον διαχείρισης μπορεί να είναι πλήρης (διαχειριστής) ή περιορισμένη (editor).  Μόνον οι διαχειριστές μπορούν να διαγράψουν στοιχεία.

Μεταφράσεις: Όλα τα πεδία της εφαρμογής μπορούν να μεταφραστούν εύκολα μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης. Θα μπορέσετε έτσι να ενεργοποιήσετε όσες γλώσσες χρειάζεται το κατάστημά σας.

Υψηλή ταχύτητα: Η εφαρμογή είναι εξαιρετικά σχεδιασμένη και ταχύτατη. Η ταχύτητα απόκρισης δεν θα επηρεαστεί ανεξάρτητα από το πόσο θα μεγαλώσει η βάση δεδομένων σας.

Back up βάσης: Υπάρχει και η δυνατότητα back up της βάσης με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού. Κρατήστε τα στοιχεία σας ασφαλή όσο συχνά το θελήσετε.

Responsive σχεδιασμός: Η εφαρμογή Διαχείρισης Παραγγελιών Διανομών είναι απόλυτα συμβατή με όλους τους τύπους ιστοσελίδων και με όλες τις συσκευές όπως όλες οι cloud εφαρμογές της RM-Group. Δώστε στους πελάτες σας την δυνατότητα να παραγγείλουν online και εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Δημιουργία μενού

Η εφαρμογή σας βοηθά να δημιουργήσετε μενού με κατηγορίες και extras  τα οποία στην συνέχεια μπορείτε να τα ενσωματώσετε στις σελίδες της ιστοσελίδας σας για την καλύτερη δυνατή παρουσίαση.

Παραγγελίες και πελάτες

Μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης της εφαρμογής μπορείτε να δείτε, να επεξεργαστείτε και να αναθεωρήσετε τα στοιχεία για τις παραγγελίες και τους πελάτες σας.

Προσθήκη extra υλικών

Σε κάθε επιλογή του μενού μπορείτε να επιτρέψετε την προσθήκη extra υλικών (σάλτσες, μπαχαρικά, κλπ.) με ή χωρίς χρέωση. Έτσι οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν αυτό ακριβώς που επιθυμούν.

Κουπόνια και κωδικοί έκπτωσης

Στα πλαίσια των προωθητικών ενεργειών σας μπορείτε να δημιουργήσετε και κωδικούς έκπτωσης που θα χρησιμοποιούν οι πελάτες σας κατά την παραγγελία τους. Οι τελικές τιμές υπολογίζονται αυτόματα.

Ειδοποιήσεις email και SMS

Αποστολή αυτόματων μηνυμάτων με email και SMS που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες ενέργειες. Το σύστημα υποστηρίζει την προσωποποίηση των μηνυμάτων σε χρήστες και διαχειριστές.

Παραλαβές και διανομές

Μπορείτε επίσης να προσφέρετε στους πελάτες σας την δυνατότητα να επιλέξουν παραλαβή από το κατάστημα ή παράδοση στην πόρτα τους και να προσαρμοστείτε στις δικές τους ανάγκες.

Ενσωμάτωση πληρωμών

Μπορείτε να δεχτείτε προκαταβολή ή εξόφληση της παραγγελίας με PayPal, Authorize.NET, εμβάσματα, πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες. Φυσικά ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και πληρωμή με την παραλαβή.

Κάλυψη επιπλέον απαιτήσεων

Αν έχετε επιπλέον ανάγκες που δεν προσφέρονται από την εφαρμογή μπορούμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο custom ανάπτυξης στις ανάγκες της δικής σας επιχείρισης. Μην διστάσετε να μας ρωτήσετε.

Δείτε πριν αγοράσετε!

Δυνατότητα επίδειξης

Επικοινωνήστε μαζί μας για δείτε από κοντά ή απομακρυσμένα όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής.

Διάρκεια συνδρομής

Οι εφαρμογές RM Cloud προσφέρονται με το μοντέλο Λογισμικού ως Υπηρεσία (Software as a Service / SaaS) με ελάχιστη διάρκεια τους 12 μήνες.

Επικοινωνήστε τώρα και επωφεληθείτε από τις ελκυστικές τιμές των εφαρμογών μας!

Εφαρμογές cloud από την RM Group