Εφαρμογή για την διαχείριση και ενοικίαση αιθουσών

Η εφαρμογή Διαχείριση και Ενοικίαση Αιθουσών αποτελεί την ιδανική λύση για επαγγελματίες που ενοικιάζουν αίθουσες όπως:

  • Εκπαίδευσης και σεμιναρίων.
  • Επαγγελματικών συναντήσεων ή βιντεοκλήσεων.
  • Εργασίας για περιορισμένο χρονικό διάστημα κλπ.

Γενικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής

Η εφαρμογή είναι ειδικά σχεδιασμένη όπως κάθε μία από τις cloud εφαρμογές μας. Ο διαχειριστής μπορεί:

  • Να προσθέσει και να επεξεργαστεί απεριόριστο αριθμό αιθουσών.
  • Να έχει έλεγχο των τιμών ανά ημέρα ή ανά ώρα.
  • Να ορίσει τους όρους κρατήσεων και το ωράριο λειτουργίας.
  • Να επιδείξει την αίθουσα με εικόνα, τίτλο και περιγραφή.
  • Να ορίσει την μέγιστη χωρητικότητα αν απαιτείται.
  • Να προσφέρει διαφορετική διαρρύθμιση στην ίδια αίθουσα αν το επιθυμεί.
  • Να δείχνει το πρόγραμμα κρατήσεων (διαθεσιμότητα) online.
  • Να επιτρέψει ωριαίες, ημερήσιες ή πολυήμερες κρατήσεις.

Το απόλυτο εργαλείο για την διαχείριση και ενοικίαση αιθουσών

Το πρόγραμμα επιτρέπει στους πελάτες σας να κλείσουν την αίθουσα που τους ενδιαφέρει άμεσα μέσα από ένα πολύ φιλικό περιβάλλον. Η διαδικασία γίνεται αυτόματα ωστόσο οι διαχειριστές μπορούν να περάσουν και χειροκίνητες κρατήσεις. Η διαχείριση κρατήσεων αιθουσών:

  • Ολοκληρώνει την διαδικασία κράτησης μέσα από απλά βήματα.
  • Διαθέτει φόρμα εξόδου με πεδία της επιλογής σας.
  • Προσφέρει την δυνατότητα να δείτε όλες τις κρατήσεις με μία ματιά.
  • Διαθέτει φόρμα αναζήτησης πολλαπλών όρων (πελάτης, ημερομηνία, αίθουσα, κατάσταση).
  • Διαθέτει αυτοματισμούς μηνυμάτων (SMS, email) για τους πελάτες και τους διαχειριστές.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Αίθουσες κρατήσεων και εμφάνιση

Δημιουργήστε απεριόριστες αίθουσες με τίτλο, εικόνα, περιγραφή. Ορίστε την χωρητικότητα, προσφέρετε διαφορετική διαρρύθμιση και ορίστε τις τιμές ανά ώρα, ημέρα ή ημέρες.

Διαχείριση κρατήσεων και πληρωμών

Δημιουργήστε απεριόριστες αίθουσες με τίτλο, εικόνα, περιγραφή. Ορίστε την χωρητικότητα, προσφέρετε διαφορετική διαρρύθμιση και ορίστε τις τιμές ανά ώρα, ημέρα ή ημέρες.

Παραμετροποίηση προγράμματος εργασιών

Ορίστε το προεπιλεγμένο ή το ειδικό ωράριο για ανά αίθουσα και ανά ημέρα. Ορίστε τις αργίες, το πρωινό και απογευματινό πρόγραμμα ή το ειδικό ωράριο συγκεκριμένων ημερών.

Εργαλεία παρουσίασης

Μπορείτε επίσης να ορίσετε προσφέρετε μεγάλο εύρος βοηθημάτων ή/και υπηρεσιών σαν επιπλέον υπηρεσίες: οθόνες, projectors, wi-fi, video conferecing και ότι άλλο επιθυμείτε.

Επιπλέον υπηρεσίες

Προσφέρετε στους πελάτες σας την επιλογή με επιπλέον χρεώσεις να έχουν καφέ, αναψυκτικά, υπηρεσίες catering κλπ. Προσθέστε όσα απαιτούνται και ορίστε την τιμή ανά άτομο.

Επιλογή εμφάνισης και responsive design

Η εφαρμογή είναι προσαρμόζεται σε όλες τις οθόνες και ο διαχειριστής έχει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 10 τρόπους εμφάνισης που θα βλέπει ο χρήστης.

Ειδοποιήσεις e-mail και SMS

Οι διαχειριστές μπορούν να ορίσουν προσαρμοσμένα αυτοματοποιημένα μηνύματα email και SMS τα οποία θα στέλνονται στους πελάτες ή επιλεγμένους χρήστες με την ολοκλήρωση ενοικίασης, πληρωμής ή ακύρωσης.

Απεριόριστες δυνατότητες

Αν έχετε πολύ ειδικές ανάγκες που δεν καλύπτονται από την εφαρμογή, υπάρχει η δυνατότητα custom ανάπτυξης. Τονίζουμε ότι στην περίπτωση αυτή υπάρχει επιπλέον χρέωση που ορίζεται πριν την ανάθεση.

Δείτε πριν αγοράσετε!

Δυνατότητα επίδειξης

Επικοινωνήστε μαζί μας για δείτε από κοντά ή απομακρυσμένα όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής.

Διάρκεια συνδρομής

Οι εφαρμογές RM Cloud προσφέρονται με το μοντέλο Λογισμικού ως Υπηρεσία (Software as a Service / SaaS) με ελάχιστη διάρκεια τους 12 μήνες.

Επικοινωνήστε τώρα και επωφεληθείτε από τις ελκυστικές τιμές των εφαρμογών μας!

Εφαρμογές cloud από την RM Group