• 15Αυγ’ 17

    Διαχείριση Ραντεβού

    Δημοσιεύτηκε από τον σε Εφαρμογές Cloud

    Η cloud εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού (Appointment Scheduler) απευθύνεται σε επαγγελματίες που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους πρόσβαση στο ημερήσιο/εβδομαδιαίο/μηνιαίο πρόγραμμά τους μέσω της ιστοσελίδας τους. Είναι ιδανικό για χώρους όπως κομμωτήρια, ιατρεία κλπ. όπου οι υπηρεσίες έχουν συγκεκριμένη χρονική διάρκεια.

    Ο πελάτης θα μπορεί να να βλέπει στην ιστοσελίδα σας τις ελεύθερες μέρες και ώρες, το διαθέσιμο προσωπικό (όταν η υπηρεσία προσφέρεται από παραπάνω από ένα άτομα στην ίδια επιχείρηση) και να κλείνει το ραντεβού στην διαθέσιμη ώρα της επιλογής του. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μόνο με επιβεβαίωση του διαχειριστή. Ο πελάτης λαμβάνει αυτόματα μηνύματα επιβεβαίωσης και υπενθύμισης με το διάστημα της τελευταίας να το ρυθμίζετε οι ίδιοι.

    Η εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού είναι απόλυτα συμβατή με όλους τους τύπους ιστοσελίδων και με όλες τις συσκευές όπως όλες οι cloud εφαρμογές της RM-Group. Δώστε στους πελάτες σας την δυνατότητα να κλείσουν και να επιβεβαιώσουν το ραντεβού τους online και εξοικονομήστε χρόνο από τηλεφωνήματα.